Valoarea reala a unui produs sau serviciu nu este data doar de pretul de achizitie, ci de o serie de alti factori care contribuie la eficienta si profitabilitatea Clientului. Dintre acestia, putem enumera: garantia, calitatea si viteza servisarii post-vanzare, suportul tehnic, posibilitatea de oferire a unei piese de schimb si multi altii.
IPSO Agricultura investeste continuu resurse enorme pentru a creste Valoarea produselor si serviciilor oferite catre Clienti.
IPSO Service 360, sub deviza “Mai mult decat piese si service” explica ce valoare adaugata are colaborarea cu noi si ce inseamna tot ecosistemul serviciilor post vanzare pe care il punem la dispozitia Partenerilor nostri.
Conceptul nostru de business este unul profesionist, pornind de la cea mai mare retea de post-vanzare, pana la cea mai numeroasa si bine pregatita echipa tehnica si pana la investitii in stoc si in implementarea serviciilor conectate.
IPSO Service 360 reprezinta o promisiune de profesionalism si calitate catre Clientii nostri
IPSO Service 360 are la baza 4 piloni principali:
PROXIMITATE - Aproape de ferma ta
– Cum reusim sa fim aproape de clientii nostri?
- Numar unic de contact: 0373.800.222
- 11 locatii service, 22 locatii vanzare piese de schimb
- Peste 130 de echipe mobile de tehnicieni
- Magazin online pentru piese de schimb: Ipso P@rts
INOVATIE - Eficienta prin tehnologie
PROACTIVITATE - Un sezon fara griji
SIGURANTA - Cel mai sigur partener pentru ferma ta
Prezentare video
Planifică-ți din timp vizita la atelier pentru service
optimizat și eficiență maximă în exploatarea utilajului tău!