Calitatea relației pe care o construim cu clienții noștri este una dintre misiunile companiei noastre.
Deoarece dorim să dezvoltăm o relație de încredere bazată pe corectitudine și respect reciproc, orice reclamație primită reprezintă o oportunitate de îmbunătățire a acțiunilor desfășurate de noi și în mediul on-line.
Completați formularul pentru orice reclamație, sesizare sau cerere pe care doriți să o adresați către IPSO, iar noi vom reveni în cel mai scurt timp cu un răspuns. Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie.
Reclamația, sesizarea sau cererea dumneavoastră poate fi trimisă și la info@ipso.ro sau în plic la sediul nostru din comuna Mogoșoaia, șoseaua București-Târgoviște nr. 174, județul Ilfov, cod poștal 077135 –departament Marketing Post-Vânzare.
În situația în care, în calitate de consumator, doriți să vă exercitați dreptul de retragere din contractul încheiat online, vă rugăm să accesați și să completați Formularul din secțiunea Retragere existent în site, pe care îl puteți găsi aici.
Echipa noastră va încerca să rămână în contact tot timpul în scopul de a soluționa orice problemă pe cale amiabilă!